Ωστόσο, η λογική του Nemesis System παραμένει εμφανής σε διάφορους τίτλους. Ο επικεφαλής της Scaffold Studios σημειώνει ότι ένας παρόμοιος σχεδιασμός εξακολουθεί να υπάρχει σε διάφορα παιχνίδια της Ubisoft, με το Assassin's Creed Odyssey να αποτελεί ένα καλό παράδειγμα.
«Νομίζω ότι μπορείτε να δείτε κάποια παρόμοια σχεδιαστική λογική στο Mercenary System στο Assassin's Creed: Odyssey και σε κάποια άλλα πράγματα που έχει κάνει η Ubisoft από τότε», δήλωσε ο επικεφαλής της Scaffold Studios, Palaver Nelson Jr. σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Edge. Πρόσθεσε ότι η πατέντα του Nemesis έχει τέτοιο πλαίσιο που επιτρέπει στους developers περιθώρια κίνησης γύρω από αυτή.
Για όσους δεν γνωρίζουν, τα νεότερα παιχνίδια Assassin's Creed διαθέτουν ένα Mercenary System που προσελκύει διάφορους υψηλού επιπέδου στόχους στους παίκτες, ανάλογα με το επίπεδο φήμης τους. Αυτοί οι μισθοφόροι περιφέρονται στην αρχαία Ελλάδα.
Επιπλέον, η Ubisoft διατήρησε το ενδιαφέρον με το σύστημα Nemesis μέσω δωρεάν updates μετά την κυκλοφορία, διατηρώντας το παιχνίδι πιο φρέσκο με την πάροδο του χρόνου.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity